Az amerikai Luvs pelenkamárka nem a legnépszerűbb, vagy leggyakrabban használt a fogyasztók között, hanem harmadik a rangsorban. Kicsivel olcsóbb, mint a konkurens pelenkák, bár sokak szerint ugyanolyan jó. Viszont egy nemrégi piackutatási eredmény azt hozta, hogy a második és sokadik gyermekes anyukák sokkal nagyobb arányban választják, mint az elsőgyerekesek, akik a többet reklámozott, nagyobb választékban kapható, ám drágább márkákat veszik meg.

A gyártó ügyes reklámkampánnyal használja most ki a második gyerekes kismamáknál fennálló piaci előnyét.  A reklámok csattanója, hogy a második gyerekre a kismamáknak megjön az esze, és nem bonyolítják túl az életüket, na meg a gyerekét sem, és az egyszerűbb és jobb megoldást választják mindenben. Természetesen a pelenkában is.

Az egyik ilyen reklámban az elsőgyermekes kismama egy egész szobát teletöltő cuccal indul el a parkba. A szőnyegre kiterítve pakolja a dolgokat, többek között  napernyőt, esernyőt, játékokat, több napra elegendő ételt, italt és törlőkendőt. Mindezt a babakocsiba halmozza és elindul, és semmit nem felejt el, csak a gyereket. Ugyanő,  évekkel később a második gyermeket egy hordozóba rakja, a zsebébe egy marék rágcsát szór, megragad 2 pelenkát (természetesen Luvs márkájút), és mosolyogva, lazán kitáncol az ajtón a két gyerekkel.

Egy másik kis jelenetben az elsőgyermekes kismama egy étteremben ül, ahol egy a teljes felsőtestét betakaró kendő alatt próbálja szoptatni a babáját. Közben aggodalmasan körbenéz, hogy ki figyeli éppen, ki láthatja meg, ijedt arcába lóg csapzott haja.  Pár évvel később ugyanaz a kismama, immáron két gyerekkel, lazán és mosolygósan, csupasz keblén békésen táplálkozó deddel önbizalommal teli arccal rendel a döbbent arcú pincértől. Kisfia konokan néz a felszolgálóra, mintha azt kérdezné: „Hát neked meg mi bajod van?”

A Fertőtlenítés című epizódban, amikor egy kislány meg szeretné fogni a kismama elsőszülöttjét, az anya gondosan fertőtleníti a kislány minden szabadon hagyott bőrfelületét, könyökhajlatát, sőt, még a nyakát is, egy óriási, láthatóan jól használt fertőtlenítő flakonból kinyomva az anyagot. Amikor pedig később a második gyerekkel egy autószerelőnél fizet, a kisbabát lazán a talpig olajos, középkorú szerelő kezébe nyomja, mialatt a pénztárcáját keresi a kézitáskájában, amiből természetesen a reklámozott pelenkamárka kandikál ki.

A “Live, Learn and get Luvs” (Élj, tanulj és vegyél Luvs-t!) szlogenjű kampány többi epizódja itt nézhető meg.

Te is ellazultál a második vagy többedik gyerekre? Milyen szokásaidon változtattál? Gondolod, hogy ezért van, hogy sok egygyerekes szülő képtelen elképzelni, hogy “megduplázza” az egy gyerekkel való tennivalóit, míg láthatóan a legtöbb sokgyerekes is jól boldogul?

Másutt

További terhességgel, szüléssel és gyermekneveléssel kapcsolatos tartalmakat olvashatsz a Bezzeganya Facebook oldalán. Tetszik?