Kérdezhettek bátran bármilyen mozgásfejlődést érintő kérdésben, korai fejlesztéssel kapcsolatban, meg ami még eszetekbe jut, legfeljebb nem tudom a választ! De nem félek megkérdezni.
1997-ben végeztem a Gyógypedagógiai Főiskolán OTATA- SZOTE szakon. Köznyelven ez azt jelenti, hogy értelmi sérült gyerekek oktatásához és mozgássérültek terápiájához értek, utóbbi elsősorban a korai fejlesztést és a halmozottan sérültek nevelését, oktatását, fejlesztését jelenti. Ezután végeztem el az ELTE pszichológia szakát, ahol személyiségpszichológia szakirányt választottam. A főiskola befejezése óta dolgoztam gyerekotthonban, súlyosan, halmozottan sérült, többnyire állami gondoskodás alatt álló gyerekek mellett, majd a Mozgásvizsgáló Országos Szakértői Bizottságban is, ahol a mozgássérült gyerekek állapotfelmérése, képességvizsgálata a dolgom. Tanácsot adunk a mozgásfejlesztésre, értelmi és szociális képességek javítására, és javaslatot kapnak a szülők, hogy melyik intézmény lenne a megfelelő a gyerekük számára. Néhány év gyakorlat után figyelmemet a normál fejlődésmenet tüzetes vizsgálatának szenteltem, vagyis egy ideje itthon gyerekezek. Három gyereken tanulom, hogy is van ez, természetesen ebből kettőnél nem ment minden zökkenőmentesen.