(X)

Két évvel ezelőtt kis családommal (két felnőtt plusz négy gyerek) nekivágtunk egy tíznapos, autós nyaralásnak. Rögtön az első napon kilőttük a legnagyobb attrakciót: belépőt vettünk Olaszország leghíresebb vidám parkjába, a Gardalandba.

Sosem fogom elfelejteni az érzést, amikor nyitás után öt perccel az ötévesemmel már egy kisvasúton ültem, amely körbe-körbe ment integető kerti törpék és csillámló, táncoló csigabigák között. Bezzeg a többiek! Amíg én hülye fejet vágva ücsörögtem a színes kisvonaton, a család többi tagja az elvarázsolt házban barangolt. Végigjártuk az egészen kicsiknek való helyszíneket, majd jöttek azok a játékok, amelyeken a család teljes létszámban részt vehetett. Nagyon tetszett a Colorado boat: itt a farönk kinézetű gondola vízen halad, felkapaszkodik, majd zuhan. „Kicsit” nagyobb, többszemélyes változatban csusszan le igen magasból az Atlantis, és szintén vízen közlekedik a gumigyűrűs Jungle Rapid. A nagy melegben jólesett a zárt térben futó Ramses játék, amelyben egy négyszemélyes, síneken futó terepjáróból kellett lézerrel különböző célpontokat lövöldözni. A kör végén pedig látszott, hogy ki érte el a legtöbb pontot. (Nyilván mi.)

Tünde nyereményjáték utazás Gardaland Dörmi PR

A legkedvencebb családi játékunk a Mammut lett – és ezzel sokan így voltak, 40 percet kellett sorban állnunk, mire fel tudtunk szállni a kisebbeknek is élvezhető hullámvasútra. Úgy sikongattunk rajta, mint a vágási malacok, hihetetlenül jól szórakoztunk! Az átfordulós hullámvasút lentről nem tűnt vészesnek, de a gyerekek enyhén zöld fejjel jöttek le róla. Amire viszont soha nem ülnék fel, az a Raptor, mely szédítő sebességgel száguld le-fel, tekeredik, csavarodik – az akkor tizenhárom éves lányom viszont a párommal együtt kiállta ott is a sort, meg a próbát (hogy hogy van ennyi bátorságuk?!). Persze kimaradt néhány extrém játék, mint például a Blue tornado vagy a Black hole, ezeknek a nézésétől is jeges rémület töltött el.

Este nyolcra már olyan fáradtak voltunk a sok élménytől, hogy alig bírtuk kivonszolni magunkat a vidám parkból. Bármikor visszamennénk, és erre most mindenkinek lehetősége van, aki Dörmi piskótaszeletet (csokis, tejes, epres) vagy Dörmi ÁBéCé (csokis vagy vaníliás) kekszet vesz, hiszen a legújabb nyereményjáték fődíja egy családi utazás a Garda-tóhoz, ahol az egyik napi program a Gardaland.

Ha tehát van a birtokodban egy promóciós csomagolású Dörmi piskóta szelet vagy Dörmi ÁBéCé keksz, nincs más dolgod, mint feltölteni a termék csomagolásában vagy a csomagolásán található kódot a www.dormikisfelfedezok.hu oldalra, június 5 és július 16 között. Fontos, hogy a csomagolást őrizd meg, mert ez szükséges a nyeremények átvételéhez!

Tünde nyereményjáték utazás Gardaland Dörmi PR

Ha egy kódot töltesz fel, a napi nyeremények közül nyerhetsz – naponta 50 db Dörmi Kis Felfedezők készletet sorsolnak ki a játék időtartama alatt, amely készlet egy összehajtogatható periszkópot és távcsövet, valamint egy Dörmi Kis Felfedezők naplót tartalmaz – öt kód feltöltésével pedig indulhatsz a fent említett fődíjért.

A fődíj tartalmaz négy repülőjegyet feladható csomagokkal, három éjszakai, reggelis szállást egy négycsillagos hotelben Sirmione csodaszép városában, transzfereket és persze belépőket a Gardalandba és a SeaLife Aquarium parkba, valamint egy egynapos kirándulást bérelt autóval, sofőrrel a Parco Natura Viva élményparkba.

Én azonnal indulnék…

Tünde

További terhességgel, szüléssel és gyermekneveléssel kapcsolatos tartalmakat olvashatsz a Bezzeganya Facebook oldalán.